Makes for some good entertainment value though.

Zee wrote:iolsi wrote:Zee wrote:No he nerver played 3-5-2...
just St etienne, Gorica, Lens... (Pourquoi je parle Anglais?! LOL!)
![]()
Bien sûr qu'il a utulisé le 3-5-2, , et il n'a fait que ca en amicaux...
Maintenant moi je dis ca je dis rien... mais comme il n'ont jamais était tous là ensemble... Je prevois l'équipe que j'ai donné parce qu'elle pète plus que les autres.. Shuut! Ils font les impressioner!![]()
Le 4-3-3 il l'a utuliser que 2fois...
iolsi wrote:Zee wrote:iolsi wrote:Zee wrote:No he nerver played 3-5-2...
just St etienne, Gorica, Lens... (Pourquoi je parle Anglais?! LOL!)
![]()
Bien sûr qu'il a utulisé le 3-5-2, , et il n'a fait que ca en amicaux...
Maintenant moi je dis ca je dis rien... mais comme il n'ont jamais était tous là ensemble... Je prevois l'équipe que j'ai donné parce qu'elle pète plus que les autres.. Shuut! Ils font les impressioner!![]()
Le 4-3-3 il l'a utuliser que 2fois...
d'accord pour le 3-5-2, c'est juste qu'en championnat il l'a moins bien marché me semble t'il (vous avez pas perdu contre un promu comme ca?) et je trouve que le 4-3-3 marche bien, m'enfin si il préfere comme ca....
bah ouais, tu mets 4 attaquants toi, tu veux passer pour un socio du real ??
bon, on arrete de squatter(= sorry for disturb)
who the hell is diarra wrote:Well i'm a bit rusty (school was many moons ago) but i'm sure you get the idea
Zee wrote:stmichael wrote:Zee wrote:Gerrard is playin tomorrow? (Please say no!!!)
NO (i won't say no)![]()
No really, cause i've heard that he got injured against WB (3-0)... ?![]()
Please say "No", "no" , "nO" , "NO", "Nau", "NAU"...![]()
A.B. wrote:
LFC #1 wrote:Monaco are not the same team as last year with the loss of Prso, giuly, rothen and Morientes. However, they will still provide a stern test and we will have to play well to beat them, I think we will get a 2-0 victory with a solid performance, and cap it off with a win at Old Trafford to make it 3 wins on the trot.![]()
C'mon you Reds!
Return to Liverpool FC - General Discussion
Users browsing this forum: No registered users and 88 guests